فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ


♥▓..:(setayesh):..▓♥

ashegoneh

نمی گم که رو زمین عاشق ترینم نمی گم برای تو من بهترینم

نمی گم که ثروت دنیا رو دارم نمی گم که قدرت خدا رو دارم

نمی گم که خورشید وماه برات می آرم نمی گم ستاره تو شبات می آرم

نمی گم قصری از طلا می سازم نمی گم پلی ازلاله ها می سازم

من می گم معنی عشق من تو هستی من می گم تنها امید من تو هستی

من می گم یک قلب پاک و ساده دارم من می گم برای تو هر چی که دارم

من می گم مهرو وفا برات می آرم من می گم تا جون دارم برات می سازم

من می گم با جون ودل برات می سازم من می گم غم اگه داری با تو هستم

من می گم تنها با عشقت زنده هستم



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:مطلب"مطلب عاشقانه,ساعت 15:49 توسط amir_ashegh|



Design By : P I C H A K . N E T