فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ


♥▓..:(setayesh):..▓♥

ashegoneh

اينجا هوا خيلي سرده
فقط وقتي حضور گرمت هست منم سرما رو احساس نمي كنم
تمام من تويي
مي ترسم
از اين ترس هم ميترسم
مي ترسم از خواب بيدار بشم و ببينم كه تو هم يه رويا بودي
روياي يه خواب كودكانه
مي ترسم بخوابم و ديگه بيدار نشم و از ديدن اين رويا محروم بشم
منو باور كن كه هر چه هستم و
نيستم فقط
و فقط
تويي
اينا حرفاي يه بچه كوچولو نيست
خيلي وقته اداي بچه ها رو در مي يارم
آخه از اين همه مسئوليت آدم بزرگ ها خسته شدم
پس من و باور كن
من خيلي وقته دارم باهات زندگي مي كنم فقط وجودم رو احساس نمي كني
فقط ازت يه چيزي مي خوام
من و باور كن

خيالت پاورچين پاورچينوارد اتاقم شد..........

مثل هميشه متين و باوقار آرام اما پرشور .....

امد تا اتاقي را كه همچون گور سردي بود و من در ان همچون انساني بي روح.

اميد بخشد ...اميد زيستن...اميد زندگي ................

اميد اينكه روزي اين تنهايي و بار غم !!!

به سر خواهد آمد.



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:مطلب"مطلب عاشقانه,ساعت 10:51 توسط amir_ashegh|



Design By : P I C H A K . N E T