فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ


♥▓..:(setayesh):..▓♥

ashegoneh

بگی نگی این روزا واست

خیلی دلم تنگ برات

بد جوری تنهام دوباره

بی تو واون رنگ چشات

بگی نگی چند وقته که دل تنگیام زیاد شده

باز هوای تو رادارم بهونه هام خیلی شده

بخوای نخوای دوست دارم

بیای نیای منتظرم

بگی نگی دق میکنم

اگه تو تنهام بذاری

بگی نگی این روزا بازم

خیلی دلم تنگ برات

بد جوری تنهام دوباره

بی تو واون رنگ چشات

بگی نگی چند وقته که دل تنگیام زیاد شده

باز هوای تو را دارم بهونه هام خیلی شده

کاشکی تو گرمای نگات

بغض یخی ما بشکنم

حس بکنم که عاشقم

شاید که باورت کنم

تو لحظه های خستگیم

سر روی شون بذارم

تو اوج بی کس نیای

به گریه عادت می کنم

بگی نگی دق میکنم

اگه تو تنهام بذاری



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:مطلب"مطلب عاشقانه,ساعت 18:42 توسط amir_ashegh|



Design By : P I C H A K . N E T