فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ


♥▓..:(setayesh):..▓♥

ashegoneh

رزوي من , ديدن روي ماه تو..... به ديدارم بيا هر شب در اين تنهايي ، تنها خدا مانند...
دلم تنگ است... بيا اي روشني اي روشنتر از لبخند ... شبم را روز کن در زير سر پوش سياهيها دلم تنگ است...

... من گمان مي کردم دوستي همچو سروي سبز، چهار فصلش همه آراستگيست
من چه ميدانستم هيبت باد زمستاني هست من چه مي دانستم سبزه مي پژمرد از بي آبي ، يخ مي زند از سردي دي

من چه مي دانستم دل هرکس دل نيست... قلب ها از اهن و سنگ قلب ها بي خبر ازعاطفه اند...


به سر آمد پاییز
کاش میشد که بدانم
که چرا دل من
همچنان پاییزی ست !
که چرا دیده ی من همچنان بارانی ست !
که چرا این شب بی مهری تو
اینچنین طولانی ست!
که چرا عشق من در قلب تو همچنان بی معنی ست !
همه روز و همه شب می گریم
ولی انگار برایت
این همه اشک همچنان نا مریی ست !
دوریت کُشت مرا،
عشق تو سوزاند مرا،
پس چرا همره من در شب تاریک
فقط تنهایی ست ؟ !
به سر آمد پاییز
دور شد فصل خزان
اما...
دل من همچنان پاییزی ست !
دل من جز ز خزان
فصل دگر را نمی آرَد در یاد
دل من همچنان پاییزی ست ...



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:مطلب"مطلب عاشقانه,ساعت 14:0 توسط amir_ashegh|



Design By : P I C H A K . N E T